Management Team

MAGNA – gestart op 1 januari 2004 – is uitgegroeid tot de één na grootste media-inkoper van Nederland. MAGNA heeft alle faciliteiten in huis om alle mediastrategieën te implementeren tegen de best mogelijke tarieven, kwalitatieve afspraken en condities. Zij richt zich hierbij op het creëren van meerwaarde op de media-investeringen en het realiseren van concrete besparingen. Daarnaast houdt MAGNA zich bezig met het zien en creëren van kansen voor innovatieve media-initiatieven en de uitvoering hiervan. Binnen MAGNA wordt een onderscheid gemaakt tussen contracting, planning en executie. Rapport, de specialistische out of home-divisie, is onderdeel van MAGNA.

Management

  • Info

    ASCHWIN DE BRUIJN

    Managing Director

    ASCHWIN DE BRUIJN

    Managing Director

    Aschwin heeft een ruime ervaring in het marketingvak met sterke digitale achtergrond. Ruim 20 jaar geleden is hij begonnen bij Internet Service Provider Zon Internet in de rol van Senior Accountmanager met de verkoop van online advertising. Na 5 jaar maakte hij de overstap naar TMG (Telegraaf Media Groep) en was hij mede verantwoordelijk voor het opzetten van de online sales afdeling. De laatste 3 jaar bij TMG werkte hij daar als Sales Director Digitaal.

     

    Vervolgens heeft hij de overstap gemaakt naar MAGNA en daarmee tevens de stap van verkoop naar inkoop, van exploitantzijde naar bureauzijde. De afgelopen 7 jaar bekleedde Aschwin binnen MAGNA diverse functies, te weten Contracting Director Digital, Head of Rapport (OOH), Head of Contracting en is hij sinds 1 juni 2018 als Managing Director eindverantwoordelijk voor heel MAGNA.

  • Info

    JASPER VAN DOESSELAAR

    Head of AV

    JASPER VAN DOESSELAAR

    Head of AV

    Jasper is al ruim 20 jaar werkzaam binnen IPG Mediabrands. Hij startte bij UM als radio- & televisie specialist en is in de loop der jaren binnen UM doorgegroeid van Sr. AV Consultant tot AV Director.

     

    Vier jaar geleden heeft hij binnen IPG Mediabrands de overstap gemaakt naar MAGNA. Binnen MAGNA is Jasper, in de rol van Head of AV, verantwoordelijk voor het team van AV specialisten. Door zijn jarenlange ervaring kent hij alle facetten van het AV-vak en samen met zijn team zorgt Jasper voor een continue hoge kwalitatieve AV output.

  • Info

    PATRICK HULSEBOS

    Head of Print/Executie

    PATRICK HULSEBOS

    Head of Print/Executie

    Patrick heeft een ruime ervaring binnen het medium print. Hij is ruim 25 jaar geleden begonnen in de lokale en regionale print media bij de Koninklijke BDU in de rol van teamleider verkoop binnendienst en executie. Na 5 jaar is hij doorgegroeid naar de functie traffic assistent en heeft hij 2 jaar alle lokale huis-aan-huis kranten, de Barneveldse Krant en alle tijdschriften ingedeeld en gecoördineerd. Na 7 jaar maakte hij de overstap naar een lokaal reclamebureau en kort daarna naar een drukkerij, waarna hij eind 2003 als teamleider Frontoffice Traffic & Services bij de NRP begon.

     

    Vervolgens heeft hij na ruim 4 jaar de overstap gemaakt naar Initiative Media. Binnen Mediabrands heeft hij binnen diverse functies ruime ervaring opgedaan variërend van print executie tot online trafficker. De laatste jaren is hij Head of Print/Executie binnen MAGNA en geeft hij leiding aan de afdelingen media executie, print planning en bewijsnummering.

  • Info

    Govaert Plesman

    Head of Rapport/Contracting Director Online

    Govaert Plesman

    Head of Rapport/Contracting Director Online

    Govaert heeft een ruime ervaring in het marketing vak. Hij was in zijn loopbaan tot dusver actief aan zowel uitgeverszijde (Sanoma, RTL, Microsoft) als aan ad tech zijde (SpotX), maar ook in het hart van het digitale marketingvak: als Directeur van IAB Nederland.

     

    Govaert is in een dubbelrol binnen IPG Mediabrands verantwoordelijk voor Digital Contracting bij MAGNA, maar daarnaast ook Head of Rapport. Rapport is – binnen MAGNA – de Out-Of-Home advertising divisie. Door zijn digitale ervaring en enorme netwerk in digitale media weet hij bruggen te slaan tussen exploitant- en klantbehoeften. In een immer digitaliserend medialandschap leidt hij Rapport een nieuwe toekomst in.